Profi-va, Vaša virtualna asistentica.
Vaš partner za administrativnu izvrsnost u poslovanju.
Moja priča- virtualni asistent
Moje ime je Ivana Plesec, i kao virtualni asistent specijalizirana sam za udruge i poduzetnike. Moj cilj je olakšati Vam svakodnevne izazove u vođenju Vašega poslovanja.
Uz formalno obrazovanje na Ekonomskom fakultetu- VSS, magistrica ekonomije, na Učiteljskom fakultetu stekla sam nastavničku licencu -PPI -pedagoško-metodičko psihološke kompetencije. Završila sam osposobljavanja za Knjigovođu, Internet marketing i brendiranje te brojne neformalne poslovne edukacije. Koautorica sam udžbenika “Osnove ekonomije 1, udžbenik s dodatnim digitalnim sadržajima u 1.razredu srednje strukovne škole za zanimanje ekonomist/ekonomistica” Školska knjiga, 2023.g. Pisanje, educiranje i istraživanje je moja strast.
Nakon dvadeset dvije godine poslovnog iskustva odlučila sam pomoći u poslovanju udrugama i poduzetnicima temeljem kompetencija koje sam sam stekla radom u realnom, javnom i neprofitnom sektoru.
Moj cilj rada kao virtualni asistent je pomoći Vam svojim iskustvom i znanjima u Vašem svakodnevnom poslovanju.
Naša suradnja omogućit će Vam:
- olakšanje u poslovanju
- oslobađanje dragocjenog vremena
- oslobađanje od izvršavanja zadataka koji Vas nerviraju
- uzimanje predaha od prenatrpanog rasporeda
- više vremena koje ćete moći provesti sa dragim Vam osobama
- više vremena za sebe
Ako želite partnerstvo koje će vam donijeti olakšanje, usklađenost i profesionalnost, slobodno me kontaktirajte. Radujem se budućoj suradnji i zajedno gradimo bolju budućnost za Vašu poslovnu priču.
Kada je pravi trenutak za angažiranje virtualnog asistenta za Vaše poslovanje?
U trenutcima prenatrpanosti poslom, novim projektima, novim i nedovršenim zadacima.
Nesnalaženje u svakodnevnim administrativnim poslovima u poslovanju
Ako svakodnevni poslovi postaju sve zahtjevniji i sve je više posla koji se ne stiže na vrijeme obaviti idealan je trenutak da one administrativne i ostale rutinske poslove prepustite i delegirate virtualnom asistentu.
S porastom poslovanja potrebno je prilagoditi se promjenama koji s tim dolaze, a inovacije su jedan od elemenata koji poduzetnici ne smiju zanemariti. Poželjno je pratiti nove trendove i u tom smislu prilagođavati Vaše poslovanje.
Kada se odvažite za nove ideje, odvažite se ići i izvan postavljenih okvira. Upravo tu dimenziju može Vašem poslovanju donijeti virtualni asistent koji će pronaći najbolje načine rješavanja vaših specifičnih problema.
NAŠA SURADNJA- virtualni asistent

Ako vodite udrugu ili ste poduzetnik koji ima poslovnu potrebu dio svakodnevnih poslovnih zadataka i aktivnosti delegirati stručnoj osobi stojim Vam na raspolaganju za suradnju i pomoć.
Našom suradnjom možete dio svakodnevnih poslovnih zadataka i aktivnosti delegirati stručnoj osobi i osloboditi vrijeme za bavljenje Vašom glavnom svrhom djelovanja te otvoriti mogućnosti veće posvećenosti aktivnostima za koje nikako ne možete naći slobodnog vremena.
Moja vodilja u poslovanju je uspjeh Vašeg poslovanja i postizanje izvrsnosti u svakom aspektu djelovanja.
Proces rada sa virtualnim asistentom (naša suradnja)
-
Definirajte svoje potrebe i razmislite o tome koje administrativne zadatke mi želite delegirati. Jasno definirane Vaše potrebe olakšavaju mi ispunjenje istih.
-
Postavite jasne ciljeve i očekivanja. Dobro je postaviti Vaše jasne ciljeve i očekivanja. Razmislite o tome što želite postići angažiranjem virtualnog asistenta i koje rezultate očekujete.
-
Pripremite se za suradnju. Prije nego što započnemo suradnju molim Vas da definirate koje relevantne informacije želite podijeliti sa mnom, opseg pristupa određenim alatima i sustavima koje trebam koristiti te postavljanje jasnih komunikacijskih kanala.
-
Upoznajte me s Vašim poslovanjem. Lakše i brže ću odraditi zadatak ukoliko dublje razumijem Vaše poslovanje. Ako ste u mogućnosti upoznajte me s vašim procesima, proizvodima/uslugama i ciljevima kako bi mogla što učinkovitije obaviti povjerene mi zadatke.
Možete me kontaktirati putem maila i drugih komunikacijskih kanala istaknutih na stranici Kontakt.
Nakon prvotnog našeg kontakta dogovaramo besplatne uvodne konzultacije (60 minuta) putem Zooma, GoogleMeeta ili Skypea. Bilo bi dobro s Vaše strane pripremiti mi pitanja koja želite postaviti. Imamo priliku predstaviti se i vidjeti možemo li surađivati.
Nakon konzultacija šaljem Vam dogovorenu ponudu. Nakon prihvaćanja ponude s Vaše strane spremni smo za poslovnu suradnju.
Nakon prihvaćanja ponude i dogovaranja naše suradnje sklapamo Ugovor o poslovnoj suradnji u kojem su naznačeni dogovoreni delegirani poslovi, način suradnje, rokovi, cijena i ostali uvjeti Ugovora te Ugovor o povjerljivosti podataka u svrhu zaštite povjerenih mi podataka.
Nakon izvršenja usluge s moje strane i završetka delegiranog zadatka šaljem Vam račun za obavljeni posao i Izvještaj o mome radu.
Stalo mi je do Vašeg feedbacka i povratne informacije. Nakon završene suradnje molim Vas da ispunite Upitnik o zadovoljstvu uslugom kako bi se unaprijedio proces pružanja iste.