Profi-va, Vaša virtualna asistentica.   

 

 

Vaš partner za administrativnu izvrsnost u poslovanju.

 

 

 

 

Moja priča- virtualni asistent 

Moje ime je Ivana Plesec, i kao virtualni asistent specijalizirana sam za udruge i poduzetnike. Moj cilj je olakšati Vam svakodnevne izazove u vođenju Vašega poslovanja.

Uz formalno obrazovanje na Ekonomskom fakultetu- VSS, magistrica ekonomije, na Učiteljskom fakultetu stekla sam nastavničku licencu -PPI -pedagoško-metodičko psihološke kompetencije. Završila sam osposobljavanja za Knjigovođu, Internet marketing i brendiranje te brojne neformalne poslovne edukacije. Koautorica sam udžbenika “Osnove ekonomije 1, udžbenik s dodatnim digitalnim sadržajima u 1.razredu srednje strukovne škole za zanimanje ekonomist/ekonomistica” Školska knjiga, 2023.g. Pisanje, educiranje i istraživanje je moja strast. 

Nakon dvadeset dvije godine poslovnog iskustva odlučila sam pomoći u poslovanju udrugama i poduzetnicima temeljem kompetencija koje sam sam stekla radom u realnom, javnom i neprofitnom sektoru.

Moj cilj rada kao virtualni asistent je pomoći Vam svojim iskustvom i znanjima u Vašem svakodnevnom poslovanju.

Naša suradnja omogućit će Vam:

 

  • olakšanje u poslovanju
  • oslobađanje dragocjenog vremena
  • oslobađanje od izvršavanja zadataka koji Vas nerviraju
  • uzimanje predaha od prenatrpanog rasporeda
  • više vremena koje ćete moći provesti sa dragim Vam osobama
  • više vremena za sebe

Ako želite partnerstvo koje će vam donijeti olakšanje, usklađenost i profesionalnost, slobodno me kontaktirajte. Radujem se budućoj suradnji i zajedno gradimo bolju budućnost za Vašu poslovnu priču.

Kada je pravi trenutak za angažiranje virtualnog asistenta za Vaše poslovanje?

 

U trenutcima prenatrpanosti poslom, novim projektima, novim i nedovršenim zadacima.

Nesnalaženje u svakodnevnim administrativnim poslovima u poslovanju

Ako svakodnevni poslovi postaju sve zahtjevniji i sve je više posla koji se ne stiže na vrijeme obaviti idealan je trenutak da one administrativne i ostale rutinske poslove prepustite i delegirate virtualnom asistentu.

S porastom poslovanja potrebno je prilagoditi se promjenama koji s tim dolaze, a inovacije su jedan od elemenata koji poduzetnici ne smiju zanemariti. Poželjno je pratiti nove trendove i u tom smislu prilagođavati Vaše poslovanje. 

Kada se odvažite za nove ideje, odvažite se ići i izvan postavljenih okvira. Upravo tu dimenziju može Vašem poslovanju donijeti virtualni asistent koji će pronaći najbolje načine rješavanja vaših specifičnih problema.

NAŠA SURADNJA- virtualni asistent

book, literature, page-3033196.jpg

Ako vodite udrugu ili ste poduzetnik koji ima poslovnu potrebu dio svakodnevnih poslovnih zadataka i aktivnosti delegirati stručnoj osobi stojim Vam na raspolaganju za suradnju i pomoć. 

Našom suradnjom možete dio svakodnevnih poslovnih zadataka i aktivnosti delegirati stručnoj osobi i osloboditi vrijeme za bavljenje Vašom glavnom svrhom djelovanja te otvoriti mogućnosti veće posvećenosti aktivnostima za koje nikako ne možete naći slobodnog vremena.

Moja vodilja u poslovanju je uspjeh Vašeg poslovanja i postizanje izvrsnosti u svakom aspektu djelovanja.

Proces rada sa virtualnim asistentom (naša suradnja)

  1. Definirajte svoje potrebe i razmislite o tome koje administrativne zadatke mi želite delegirati. Jasno definirane Vaše potrebe olakšavaju mi ispunjenje istih. 

  2. Postavite jasne ciljeve i očekivanja. Dobro je postaviti Vaše jasne ciljeve i očekivanja. Razmislite o tome što želite postići angažiranjem virtualnog asistenta i koje rezultate očekujete.

  3. Pripremite se za suradnju. Prije nego što započnemo suradnju molim Vas da definirate koje relevantne informacije želite podijeliti sa mnom, opseg pristupa određenim alatima i sustavima koje trebam koristiti te postavljanje jasnih komunikacijskih kanala.

  4. Upoznajte me s Vašim poslovanjem. Lakše i brže ću odraditi zadatak ukoliko dublje razumijem Vaše poslovanje. Ako ste u mogućnosti upoznajte me s vašim procesima, proizvodima/uslugama i ciljevima kako bi mogla što učinkovitije obaviti povjerene mi zadatke.

Možete me kontaktirati putem maila i drugih komunikacijskih kanala istaknutih na stranici Kontakt.

Nakon prvotnog našeg kontakta dogovaramo besplatne uvodne konzultacije (60 minuta) putem Zooma, GoogleMeeta ili Skypea. Bilo bi dobro s Vaše strane pripremiti mi pitanja koja želite postaviti. Imamo priliku predstaviti se i vidjeti možemo li surađivati. 

Nakon konzultacija šaljem Vam dogovorenu ponudu. Nakon prihvaćanja ponude s Vaše strane spremni smo za poslovnu suradnju.

Nakon prihvaćanja ponude i dogovaranja naše suradnje sklapamo Ugovor o poslovnoj suradnji u kojem su naznačeni dogovoreni delegirani poslovi, način suradnje, rokovi, cijena i ostali uvjeti Ugovora te Ugovor o povjerljivosti podataka u svrhu zaštite povjerenih mi podataka.

Nakon izvršenja usluge s moje strane i završetka delegiranog zadatka šaljem Vam račun za obavljeni posao i Izvještaj o mome radu.

Stalo mi je do Vašeg feedbacka i povratne informacije. Nakon završene suradnje molim Vas da ispunite Upitnik o zadovoljstvu uslugom kako bi se unaprijedio proces pružanja iste.

Profi.VA, Vaša virtualna asistentica!

Scroll to Top